سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برسی معرفی خرید انواع بهترین کیسه آب برقی معمولی ساده خانگی گرم

برسی معرفی خرید انواع کیسه آب برقی ساده خانگی گرم برای بدن در سال 1400  کیسه یا کیف پد گرم برقی شما را از طریق گرمای زمستان گرم کرده و تا چند  ساعت گرم می کند. کیسه آب گرم برقی کیسه ای است که با ژل مخصوص پر و مهر و موم شده است ، برای تأمین گرما ، به طور معمول در رختخواب ، بلکه برای اعمال گرما در یک قسمت خاص از بدن استفاده می شود. این یک تسکین دهنده با کیفیت بالا دردهای در شرایط آب و هوایی سرد است. تسکین درد و احساس راحتی شما را می دهد پد گرمایش جایگزینی جدید برای بطری سنتی آب گرم است. فقط 5 تا 10 دقیقه شارژ الکتریکی پد گرم شده را برای نزدیک به 120 دقیقه (تقریباً بسته به درجه حرارت اطراف) می دهد نقاط قابل حمل پد گرمایش قابل شارژ قابل حمل آسان برای استفاده و مصرف برق کمتر با سهولت در مصرف برق: نیازی به پر کردن آب در جایی نیست استفاده از Heat Pad قابل شارژ برای تسکین فوری درد و درمان آسیب های ورزشی ، آرتروز ، گردن درد ، کمر درد ، دردهای عضلانی ، گرفتگی عضلات ، کاربرد دارد


کیسه دراز اب گرم بدن  کیسه آب سرد و گرم


کیسه دراز اب گرم بدن  کیسه آب سرد و گرم :

بطری بدن ، بطری آب گرم طولانی ایجاد شده برای هر فرد مبتلا به درد مزمن که باید داغ باشدتوزیع بهتر گرما با همان مقدار آب بطری سنتی آب گرم. با تأیید ارتباط موجود ما با کسانی که از گرما برای تسکین درد استفاده می کنند ، ابعاد کمی متفاوت (75 سانتی متر) با بطری YuYu سنتی ما است و در 15 سانتی متر کمی گسترده تر است ، تا سطح بیشتری به ویژه در اطراف معده و بازگشت.


کیسه دراز بزرگ استوانه ای آب گرم فوق العاده نرم دارای یک بند بلند است ، که به شما اجازه می دهد دقیقاً در جایی که گرما لازم است بر روی بدن ثابت شود.   دارای یک جیب ، ایده آل برای یک شاخه اسطوخودوس یا دستمال کاغذی با برخی روغن های اساسی برای یک فضای آرامش بخش.  کیسه های آب گرم  برای اتلاف و عایق بندی مطلوب گرما طراحی شده اند. برجستگی های موجود در بطری آب گرم باعث می شود که گرما بیشتر بماند. آنها بخشی از طراحی ارگونومیک هستند.


نحوه پر کردن کیسه اب گرم چگونه است:

 هنگام پر کردن بطری خود با آب گرم ، از آب جوش استفاده نکنید. همیشه اجازه دهید 1-2 دقیقه خنک شود

بطری را محکم از گردن بگیرید ، به آرامی و با احتیاط تقریباً 3/2 پر کنید تا آب هنگام استفاده پراکنده شود.

 قبل از تعویض درپوش ، بیرون بردن هوای اضافی از بطری مهم است و اطمینان حاصل کنید که از محکم بودن آن جلوگیری کرده و از نشت جلوگیری می کند.


چگونه بهترین کیسه آب گرم را انتخاب نمایید :

قطعا برای شما پیش امده که نیاز یه یک اب گرم داشته باشید ولی در منزل پیدا نمیکنید چون اگر کمرتان درد بگیرید و یا جایی از بدنتان درد بگیرد میتوانید با گذاشتن کیسه اب گرم تا حدودی درد در ناحیه مرد نظر خود را کاهش دهید مخصولا زمانی که کودکانتان زیمن میخوردند و یا اگر در خانه افراد مسن دارید باید کیسه اب گرم در خانه دشاته باشید کیسه اب گرم در زمستان کاربرد های زیادی دارد و باید در مورد این محصولات دقت نمایید  البته باید فراموش نکنید که بهترین کیسه آب گرم معمولی میخواهید بخریم ک یا کیسه اب گرم برقی که ما پیشنهاد میکنیم کیسه اب گرم معمولی و ساده لینک سرا که بدون دردسر است بخرید تا نگران خبرا شدن نباشید البته اگر کیسه اب گرم برقی خراب هم شود میتوانید به عنوان کیسه معمولی هم استفاده نمایید.



چگونه باید از کیسه با گرم استفاده کرد :

توصیه می کنیم بطری را وارونه و درپوش آن را آویزان کنید تا بطری داخل خشک شود. بطری باید از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید دور باشد.  نور خورشید می تواند باعث تغییر رنگ بطری و آسیب رساندن به لاستیک ، پیری و تخریب آن شود.


پوشش جدید مقاوم در برابر آب به شما امکان می دهد مکعب های یخ را مستقیماً در داخل پوشش قرار دهید ، بدون اینکه از بطری استفاده کنید ، بطری Body Body خود را به دو محصول تبدیل کنید. این یک عنصر ایمنی اضافی برای آرامش خاطر کاربر ایجاد می کند و محصول ما را از تعداد روزافزون تقلیدهایی که وارد بازار می کند ، فاصله می دهد. آیا می توانید واقعاً آن را بپوشید؟ یک ویژگی اصلی طراحی ، طناب کشی به طول 1 متر است. با 100? پنبه ساخته شده ، اکنون می توانید بطری گرم یا سرد خود را محکم و دور اعضای بدن دردناک خود ببندید. یک بطری Body که برای مبتلایان به درد مزمن ، انعطاف پذیر و سبک وزن است ، در حالی که کارهای روزمره خود را انجام می دهید ، خطوط بدن شما را بغل خواهد کرد. هزاران بررسی را در صفحه اینستاگرام ما مشاهده کنید.کیسه اب گرک  گرمای خود را تا حد ممکن حفظ کنند ، با زیرکی برجستگی هایی را روی سطح بطری طراحی کرده اند تا هوا را در زیر پارچه به دام بیندازند ، و شما را برای مدت طولانی تری گرم و گرم نگه می دارند. پارچه ابریشمی صاف مخملی طراحی شده برای محافظت در برابر پوست شما به راحتی مراقبت می شود و در 30 درجه قابل شستشو است. تمام بطری ها باید با کمتر از یک لیتر یا نصف کتری آب پر شوند.



برسی معرفی خرید انواع کیسه آب برقی ساده خانگی


کیسه اب گرم با روکش بافت :

کیسه آب گرم برقی  این گرم کننده یک بطری آب گرم به سبک جدید است که از مواد خاصی ساخته شده است ، می تواند گرم بماند و شما را بسیار نرم ، راحت و راحت احساس کند. ویژگی بطری آب گرم برقی: * 4-8 دقیقه گرمتر شارژ می شود و می تواند در مدت زمان 2 تا 3 ساعت گرم بماند و احساس راحتی ، راحتی و راحتی بیشتری در شما ایجاد کند. * گرم کننده یکی از محصولات سالم و گرم است که می تواند دردی مانند آرتروز ، دندان درد ، آرتروز ، سردرد ، درد پشت و گردن ، لوزه را تسکین دهد. * این محصول از طریق بازرسی توسط مرکز بازرسی کیفیت محصول ملی و دریافت گواهینامه ها ، به عنوان محصولات واجد شرایط احراز هویت شده است. مراحل شارژ: * هنگامی که کیسه را شارژ می کنید ، لطفا ابتدا کیسه را وارد کنید ، پس از آن ، منبع تغذیه را قرار دهید.  نگامی که شارژ را تمام کردید ، pls ابتدا منبع تغذیه را قطع می کند ، پس از آن ، درگاه کیسه را بیرون بیاورید. * لطفاً حدود 4 تا 8 دقیقه شارژ کنید. * لطفا سوکت را خشک کنید.


مشخصات فنی

نام مدل کیسه آب گرم گرمی جیبی قابل شارژ مخزن گرم برقی 1 لیتری کیسه آب گرم (چند رنگ) برای بدن ماساژ

مواد بیرونی     پارچه پی وی سی ، پنبه نرم

نوع سطح پارچه نرم بیشتر با استفاده دوستانه

زمان شارژ     5 دقیقه

1 کیسه آب گرم



برسی معرفی خرید انواع کیسه آب برقی ساده خانگی


کیسه آب گرم برقی :


این گرمکن یک بطری آب گرم به سبک جدید است که از مواد خاصی ساخته شده است ، می تواند گرم بماند و شما را بسیار نرم ، راحت و راحت احساس کند. ویژگی بطری آب گرم برقی: گرم کردن آن 4-8 دقیقه طول می کشد و می تواند در عرض 2-3 ساعت گرم بماند و احساس راحتی ، راحتی و راحتی در شما ایجاد کند. وارمر یکی از محصولات جدید سالم و گرم است. می تواند دردهایی مانند آرتروز ، دندان درد ، آرتروز ، سردرد ، کمر و گردن درد ، لرز را تسکین دهد. مراحل شارژ: هنگامی که کیسه را شارژ می کنید ، ابتدا کیسه را وارد کنید ، پس از آن ، منبع تغذیه را قرار دهید. وقتی شارژ را تمام کردید ، pls ابتدا منبع تغذیه را قطع می کند ، پس از آن ، درگاه کیسه را بیرون بیاورید. لطفاً حدود 4 تا 8 دقیقه شارژ کنید. لطفا سوکت را خشک کنید.کیسه آب گرم برقی یا معمولی  یک کیسه آب گرم برقی گرم کننده و ذخیره کننده از نوع جداسازی آب و برق است. این محصولات از نوع جداسازی برق-برق نوع خاص سیم عایق سیلیکا ژل سیلیکا ، بدون برق در آب ، گرمایش یکنواخت و بازده حرارتی بالا استفاده می کند


مشخصات فنی شماره مدل      ZEOM104

نام مدل     کیسه ژل گرم برقی Multiprint 1 لیتری برای دردهای مفصلی و عضلانی کیسه آب گرم 1 لیتری (چند رنگ)

بسته فروش     1 عدد کیسه آب گرم

ضمانتنامه گارانتی    10 روز ضمانت تعویض

ساخت         چین



کیسه اب گرم


کیسه اب گرم برقی گلدار آبی :

کیسه آب گرم Creto با روکش راه حل ساده شما برای بسیاری از مسائل مختلف است. با برنامه های کاری سنگین ، این روزها فرصت نداریم از تناسب اندام خود مراقبت کنیم و در نتیجه ، درد بدن به یک امر عادی تبدیل شده است. این محصول برای راحتی شما در راحتی منزل شما طراحی شده است. بطری آب گرم مخصوصاً ساخته شده تا شما را از آزار روزانه نجات دهد. ساخته شده از لاستیک مات طبیعی ، انعطاف پذیری خوبی را برای تمام نیازهای شما ایجاد می کند. ناگفته نماند طبیعت ترموپلاستیک می تواند حاوی آب سرد یا گرم متناسب با نیاز شما باشد (حداکثر 120 * F). فقط باید آن را با آنچه نیاز دارید پر کنید و اجازه دهید حدود 20 دقیقه با دما سازگار شود و از گرفتگی ماهیانه خداحافظی کنید. گرفتگی قاعدگی عضلات کشیده / متشنج درد قسمت فوقانی کمر هر دو ما بیگانه درمان کیسه آب گرم نیستیم. از کودکی حتماً دیده اید که پدربزرگ و مادربزرگ و مادربزرگتان از این روش برای انتقال گرما درمانی به مناطق خاصی از بدن برای تسکین از شرایط مختلف استفاده می کنند. کمردرد درد گردن درد شانه


مشخصات فنی


نام مدل     بطری آب گرم Super Deluxe با پوشش فوق العاده نرم

مواد بیرونی روکش پشمی ، لاستیک

نوع  بدنه لاستیک

بسته فروش     1 کیسه آب گرم لاستیکی

جزئیات بیشتر     نام عمومی       آب گرم


 

 

بهترین کیسه آب گرم لینک سرا


صدای مشتری برای انتخاب بهتر برای شما :



من این محصول را به خیلی از افراد توصیه کردم! فکر کردم این یکی از بهترین اتفاقاتی است که برای من افتاده است زیرا من بهتر از همیشه می خوابیدم. اما ، امروز صبح ، من ساعت 4 صبح کاملاً خیس و سرد از خواب بیدار شدم. تشک من خیس ، بالش و لباس خوابم بود. من مطمئن نیستم که این نشت از کجا ناشی شده است ، اما درپوش محکم در آن قرار داشت و ممکن بود تمام شب به آرامی نشت کند. من خیلی ناامید شده ام زیرا یک ماه خواب گرم و بدون اضطراب داشتم. اما چه کسی می خواهد در یک گودال سرد بیدار شود؟
به راحتی یکی از بهترین خریدهای انجام شده در سال جاری است. من از آندومتریوز رنج می برم که می تواند کاملاً دردناک باشد. با امتحان برخی از گزینه های کوچکتر ، به نظر من این گزینه کاملاً عالی است. من می توانم به راحتی از روی آن روی نیمکت یا دراز کشیدن در رختخواب استفاده کنم و برای مدت طولانی گرما را حفظ می کند. اگر به نوعی درد مزمن یا التهاب دارید این یک خرید خوب است.
خیلی خوشحالم که تصمیم گرفتم این را بخرم. این به من در ایجاد گرفتگی و بسیاری از مسائل مربوط به درد کمک می کند.
و می توانید آن را دور بدن خود بپیچید که یک امتیاز مثبت است.
برای مدت طولانی واقعا گرم می ماند.
اگر با درد عضلانی ، درد پریود ، درد و غیره روبرو هستید
من توصیه می کنم این را بخرید!